اعلان

حبيتك وبحبك وححبك - محمد عبد المطلب

حبيتك وبحبك وح احبك على طول 
مش خاين ونسيتك زي إنت ما بتقول 
حبيتك وبحبك وح احبك على طول 



اصفالي من قلبك سلمت إليك امري 
وحياتك وعيونك مافي غيرك على بالي
كوني انسى او اخونك دا مايخطر بخيالي 
انا ليلي احلم بك .. ونهاري بيك مشغول 
حبيتك وبحبك وح احبك على طول 
مش خاين ونسيتك زي إنت ما بتقول
حبيتك وبحبك وح احبك على طول

 حبيتك وبحبك وح احب اللى يحبك 
ولاحيأس من بعدك ولا حاشبع من قربك
انا راضي بقسايا وهنايا برضاك
من قلك يا منايا اني فى يوم انساك
انا عيني اللى تجاوبك وتصارحك وتقول 
حبيتك وبحبك وح احبك على طول
مش خاين ونسيتك زي إنت ما بتقول 
حبيتك وبحبك وح احبك على طول 

 حبيتك من قلبي وبروحي ووجداني
كان وعدي ومتخبي فى زمانك وزماني
والحلم اللى فى بالي انا عشت فى دنياه 
وحعيشبو طوالي ولا افكر فى سواه
انا بين قلبي وقلبك يا حبيب قلبي رسول 
حبيتك وبحبك وح احبك على طول
مش خاين ونسيتك زي إنت ما بتقول 
حبيتك وبحبك وح احبك على طول


كلمات: محمود فهمى ابراهيم
ألحان: عزت الجاهلى

Share this

شاركشارك