اعلان

معندكش فكرة - وردة الجزائرية

ما عندكش فكرة هواك قد ايه 
بيهدي زمانى هنا قد ايه 
وما عندكش فكرة رضاك قد ايه 
بيغني حياتي غنا قد ايه
وما عندكش فكرة انا ازاي في حبك بضحي كتير 
وبنسى عشانك قلوب ناس تدوب ومنك تغير



بحبك .. لوحدك .. من الدنيا ديا 
كأنك هواها .. ونورها وزهورها
ما هو انت هوايا واول منايا 
واخر منايا ياللي ما عندكش فكرة
ما هو انت هوايا واول منايا 
واقول بس ايه ما عندكش فكرة

ايوة يا احلى الناس فى عينيا 
ايوة يا اغلى الناس ايوة
ايوة يا احلى الناس فى عينيا 
ايوة يا كل الناس
انا احساسي بحبك اكتر من كل الاحساس

فوق الحب بحبك حب عجيب وغريب
لو قسموه على كل جراح الدنيا تطيب
وانت ح اقولك مين في حياتي 
ما انت احب سبب لحياتي

انت ظلي في صيف ايامي انت
وانت نجم في ليل اوهامي انت
وانت اللحن اللي في انغامي انت
وانت اللي بقولك يا غرامي

حبيبي حياتي وجودك بيملى عليا الوجود
ويخلق قصادي من الشوك ورود
ويفتحلي عالم ما فيش له حدود 

حبيبي حياتي يا ريتك .. يا ريتك 
تشوف روحك انت بعيوني
عيون المحبة اللي فيك دوبوني عيوني
تشوف انت عندي حبيب قد ايه
تشوف انت مني قريب قد ايه
تشوف اللي فاتني اقولك عليه
وايه السبب تشوف حب اعجب كمان من العجب
ده انا لو ما فيش لاجل احبك سبب 
ح اعيش برضه احبك لانك حبيبي

انا جنب منك بحس بأمان 
كأني في ايديا الوجود والزمان
ومهما يلومنى ح اقولك كمان
انت ظلي فى صيف ايامي انت
وانت نجم فى ليل اوهامي انت 
وانت اللحن اللى فى انغامي انت
وانت اللي بقولك يا غرامي


كلمات: عبد الوهاب محمد
ألحان: حلمي بكر

Share this

شاركشارك