اعلان

جبت قلب منين - ميادة الحناوي

قولي ياللى كنت أغلى الناس عليا
جبت قلب منين يطاوعك على الأسيه



ريحني قولي حكايتك إيه 
جرحت قلب حبيبك ليه
قسيت عليا ليه .. ليه 
غدرت بيا ليه .. ليه
قسيت عليا غدرت بيا 
قولي ياللى كنت أغلى الناس عليا
جبت قلب منين يطاوعك على الأسيه

حبينا ودبنا فـي بعضينا 
وشبكنا قلوبنا وليالينا
وبنينا وعلينا قصور 
يا حبيبي بنينا وعلينا
وفرشنا الأحلام في النور
ومسكنا الأفراح بايدينا
وفـي غمضه عين يا حبيبي 
وفـي غمضه عين
كل ده راح فين يا حبيبي 
كل ده راح فين
كل ده كان حب مش ممكن
كل ده كان كذب مش ممكن
قسيت عليا غدرت بيا
قولي ياللى كنت أغلى الناس عليا
جبت قلب منين يطاوعك على الأسيه

ياللي غدرك أقوى من غدر الزمان
كان مخبي فين ده كله من زمان
ياللي من غير ذنب بتخاصم حبيبك
للزمان للظلم للأحزان حسيبك
وأنا حاقدر أعيش من غيرك
وحياتك حاقدر أعيش
وح اغني للعاشقين
ولا ح اسأل في اللايمين
يا باكي ع اللي خان
ابكي النهارده كمان وخلص الأحزان
بدال ما تبكي سنين
يا باكي على اللي خان
ابكي النهارده كمان
بس إوعى دمعه تبان
تفرح الخاينيين
قسيت عليا غدرت بيا
قولي ياللى كنت أغلى الناس عليا
جبت قلب منين يطاوعك على الأسيه


كلمات: مرسي جميل عزيز
ألحان: محمد الموجي

Share this

شاركشارك