اعلان

من حقك تعاتبني - عزيزة جلال

من حقك تعاتبنى من حقك تحاسبني
لكن مش من حقك فى عواطفى تكدبنى 
هو أنا لما هويتك و إخترت و حبيتك
كان فيه حد غاصبنى ولا حد غاصبنى



أنا حبى بيديلك كل الحق عليا
بالغيرة المعقولة مش تتحكم فيا
يوم ما تشك فى حبى 
يبقى بتظلم قلبى و بتتجنى عليا
تسمح تنسى ظنونك 
و تشوفنى فى عيونك و بعقلك تجاوبنى
هو أنا لما هويتك و إخترت و بديتك
كان فيه حد غاصبنى ولا حد غاصبنى

إطمن يا حياتى إن القلب معاك 
و اللى يحب بقلبه قلبه يبقى ملاك
و أنا من العالم ما إرتحتش لسواك 
ولا قبلك فى الدنيا كان فيه حد عاجبنى
تسمح تنسى ظنونك 
و تشوفنى فى عيونك و بعقلك تجاوبنى
هو أنا لما هويتك و إخترت و بديتك 
كان فيه حد غاصبنى ولا حد غاصبنى

يا حبيبى يا منايا بص لبكره معايا 
خلى حياتى الجاية تبقى أحلى معاك
دا أنا إخلاصى حكايه و طبيعة جوايا 
إيش حال و أنا يا عينيا غير كدة بهواك 
لا تقولى ولا أقولك مهو قربى بيدلك 
تسمح تنسى ظنونك 
و تشوفنى فى عيونك و بعقلك تجاوبنى
هو أنا لما هويتك و إخترت و بديتك 
كان فيه حد غاصبنى ولا حد غاصبنى


كلمات الشاعر: عبد الوهاب محمد 
الحان الموسيقار: كمال الطويل

Share this

شاركشارك