اعلان

عاشقة وغلبانة - صباح

بيقولولي توبي
توبي توبي توبي 
ازاي بس ازاي 
تتوبي يا عيني ازاي ازاي



عاشقة وغلبانة والنبي
عاشقة ومسكينة والنبي
ما اقدرش افوته والنبي
ده انا كل حتة في توبي 
دايبة دايبة في هوى محبوبي

عينيــا اه يا عينيا 
اعمل ايه يا عينيا
عايزين يبعدوني يبعدوني
ومش صابرين عليا

عاشقة وغلبانة والنبي
عاشقة ومسكينة والنبي
ما اقدرش افوته والنبي 
ده انا كل حتة في توبي
دايبة في هوى محبوبي

عيني يا قلبي علينا 
انا وانت مساكين يا عيني
ما بقاش فاضل لينا 
غير دمعك يا عين .. يا عيني

عاشقة وغلبانة والنبي 
عاشقة وتعبانة والنبي
ما اقدرش افوته والنبي 
ده انا كل حتة في توبي
دايبة في هوى محبوبي

ان كان مكتوب علينا نفارق القمر 
حنفارق القمر
وان كان حكم القدر .. الحيرة والسهر
نسهر من غير قمر

عاشقة وغلبانة والنبي
عاشقة ومسكينة والنبي
ما اقدرش افوته والنبي
ده انا كل حتة في توبي
دايبة في هوى محبوبي


كلمات : محمد حمزة
ألحان : بليغ حمدي

Share this

شاركشارك