اعلان

يا سلام على حبي وحبك - شادية وفريد الاطرش

شاديه : 
يا سلام على حبى وحبك .. وعد ومكتوبلي احبك 
ولا انامش الليل من حبك .. يا سلام على حبي وحبك
فريد : 
يا سلام على حبى وحبك .. ده ما كان على بالي احبك
ولا انامش الليل من حبك .. يا سلام على حبى وحبك



شاديه : 
ياحبيبى هواك جنني .. والشوق ملاني جراح
وحياتك تبعد عني .. وتسبني علشان ارتاح
فريد :
وانا يعني ماسك فيك .. ماهو قلبي مشغول بك

شاديه : 
حبك حيرني
فريد : 
وانا زيك برضه
شاديه : 
ربي يصبرني
فريد : 
ايوه انا في عرضه

شاديه : 
اعذرني لاني بحبك .. مابنامش الليل من حبك
ياسلام على حبي وحبك
فريد : 
مش ممكن اعيش من بعدك .. ده خيالك جنبي ليلاتي
واقول لو ربنا ياخدك كنت اعمل ايه يا حياتي
شادية: 
ان شاالله انت يا حبيبي .. يا هنايا وكل نصيبي
ح اولع في روحي يا قبلي وعينيا
فريد : 
لا اوعى ياروحي ده واجب عليا

شاديه : 
من ساعة قلبي ما حبك .. ما بنمش الليل من حبك
يا سلام على حبي وحبك .. وعد ومكتوب لي أحبك
يا سلام على حبي وحبك
شاديه :
حبتني صحيح ؟؟
فريد : 
أُمال
شادية : 
أتاريني بقيت فرحانة
فريد : 
عقبال كل العزال يتهنوا زي هنانا

شاديه : 
شوف وشي اصفر ازاي من حبك
فريد : 
شوفي جفني احمر ازاي من حبك

شاديه : 
حتعيش ياروحي معايا ده انت حياتي ودنيتي
كفايه حب كفايه لحسن يضَر بصحتى
شادية و فريد : 
ياسلام على حبي وحبك .. وعد ومكتوب لي احبك
يا سلام على حبي وحبك 


كلمات: فتحي قوره 
ألحان: فريد الأطرش 

Share this

شاركشارك