اعلان

من زمان - عايدة الايوبي

من زمان وانا عايزة اقولك 
عايزة اقولك يا حبيبي
من زمان وانا قلبي رسملك 
شمعه تنورلك يا حبيبي



لو نسيوني انت معايا 
آه في غيابي تقيد شمعة
شمعه تحكيلك اصل الرواية

حبيتك من اول نظره وقلبي شاورلك بضحكه
اتمنيت انك تشوفها على حبك دلتني نجمه
وكتب قلبي انك انت علمتني الضحكه الحلوه
علمتني ان الدنيا احلى ما فيها نعيش اللحظه

من زمان وانا عايزة اقولك 
عايزة اقولك يا حبيبي
من زمان وانا قلبي رسملك 
شمعه تنورلك يا حبيبي

حبيبي صادق فى الكلمه وكلامه لاعماله صوره
عمله يشرف كلامه طلعته علينا بشرى
وحبيبي لأنك انت نستني الجروح وداويتها
شهم واصيل الكلمه نورك فجر واحلى فكره

من زمان وانا عايزة اقولك عايزة اقولك يا حبيبي
من زمان وانا قلبي رسملك شمعه تنورلك يا حبيبي
لو نسيوني انت معايا آه فى غيابي تقيد شمعه
شمعه تحكيلك اصل الروايه

ما اخافش من ظلم الدنيا لو اتهد العش فى لحظه
نبني تاني اول طوبه طوبه فورده وطوبه فغنوه
واطلع الجبل وانادي باعلى صوتي يا حبيبي
ما يرضيني تسمع مني اقل من تسلملي تعالى

من زمان وانا عايزة اقولك 
عايزة اقولك يا حبيبي
من زمان وانا قلبي رسملك 
شمعه تنورلك يا حبيبي
لو نسيوني انت معايا 
آه فى غيابي تقيد شمعه
شمعه تحكيلك اصل الروايه

من زمان وانا عايزة اقولك 
عايزة اقولك يا حبيبي

Share this

شاركشارك