اعلان

راجع بتسأل - نجاة الصغيرة

ﻻ إنت إنت وﻻ أنا انا .. حيرنى هجرك سنة ورا سنة
راجع بتسأل .. ده أنا اللي بسأل .. مين أنت .. قوللي مين
وجاي لمين هنا .. قوللي مين .. مين قوللي



الليالى اللي قطفنا من نجومها حلاوتها
والنهار اللي اتقابلنا فيه ونام الخوف ساعتها
فاكر الشمعة اللى طفاها الهوا .. فاكر الوردة اللى بوسناها سوا
الليالى كلها دابت على نار البعاد
والنهار تاه فى ليالي الشوق وليل الشوق سواد
راجع بتسأل .. ده أنا اللي بسأل 
مين أنت.. قوللي مين.. وجاي لمين هنا .. قوللي مين .. مين قوللي 

عايزنى أبتسملك .. نسيتني الأبتسام 
مش عارفة إيه أقولك ما فيش عندي كلام 
فاكر الشمعة اللي طفاها الهوا .. فاكر الوردة اللي بوسناها سوا
لو خليتلي أمل حواليا كنت أشتاق وأحن اليك
لو خليتلي دموع فى عينيا .. كنت قدرت أبكيها عليك
راجع بتسأل .. ده أنا اللي بسأل 
مين أنت .. قوللي مين .. وجاى لمين هنا .. قوللي مين .. مين قوللي 


كلمات : مأمون الشناوي
ألحان : بليغ حمدي

Share this

شاركشارك