اعلان

روحوا اسألوه - عفاف راضي

روحوا اسألوه 
مين فينا قاسا ومين رضي يبيع اللي كان
روحوا اسألوه 
مين اللي ما رضيش بالهوى وأيام زمان



 وحياة زمان الحب والليل والسهر 
وحياة سنين العشرة في عيون القمر
هو اللي فاتلي في قلبي جرح وآه ونار
هو اللي خان

روحوا اسألوه 
مين فينا قاسا ومين رضي يبيع اللي كان
روحوا اسألوه 
مين اللي ما رضيش بالهوى وأيام زمان

لأ مش أنا
أنا لا ما بعتش يوم لقانا وحبنا 
لأ مش أنا
أنا كنت واعداه في الليالي ع الهنا 
هو اللي غير سكته عن سكتي 
هو اللي فرق دنيته عن دنيتي 
من بعد عشرة كام سنه 
أحلامنا بتضيع مننا والماضي هان

وحياة زمان الحب والليل والسهر 
وحياة سنين العشرة في عيون القمر 
هو اللي فاتلي في قلبي جرح وآه ونار 
هو اللي خان

روحوا اسألوه 
مين فينا قاسا ومين رضي يبيع اللي كان 
روحوا اسألوه 
مين اللي ما رضيش بالهوى وأيام زمان،

إيه غيره 
إيه خلى قلبه يبيع هوانا ويهجره 
إيه غيره 
ده البعد عمري ما كنت يوم أتصوره
 ليه بس ضيعت الهوى كل الهوى 
والجرح عود دمعتي تبقى الدوا،
ياما نفسي حد يفكره
 قلبي اللي جارحه وسهره
 محتاج حنان

وحياة زمان الحب والليل والسهر 
وحياة سنين العشرة في عيون القمر
هو اللي فاتلي في قلبي جرح وآه ونار
هو اللي خان

 روحوا اسألوه 
مين فينا قاسا ومين رضي يبيع اللي كان
روحوا اسألوه
مين اللي ما رضيش بالهوى وأيام زمان

Share this

شاركشارك