اعلان

طول عمري احبك - نجاة الصغيرة

طول عمري احبك واشكيلك 
واشكي للعمة والخالة
حرمت اقابلك واحكيلك 
ده غرامك خلاني في حالة
لا لا لا لا



أشمعنى انا قلبي بيسأل 
على قلبك ولا تسألش
أشمعنى انا كمان انت بتتقل 
وانا احبك ولا اتقلشي
زودت الغيرة خلتني في حيرة
نسيتني وجودي وبتنسى عهودي
وابعتلك في الصبح رسالة
وابعثلك في العصر رسالة
لا لا لا لا

بتفوت الساعة ورا الثانية 
واستنى تجيني ولا تجيش 
على شانك حبيت الدنيا 
وازاي من غيرك انا اعيش
ليه ديما تنسى ليه بس بتقسى
ده مش أسمه كلام يا ناسيني حرام
بغرامك ياما قلت قوالة
ودموعي م العين سيالة
لا لا لا لا

الكلمة الحلوة اشيلهالك 
علشان تقابلني واقولها لك
ولايوم خليتني اشغل بالك 
ولا عايز تحرمني خيالك
وانا اعمل ايه بس اعمل ايه
في عينيا بصونك مش هاين اخونك
والناس بكلامهم عمالة
والشكوى في قلبي منشالة
لا لا لا لا


كلمات انور عبد الله 
الحان كمال الطويل

Share this

شاركشارك