اعلان

احبك - عفاف راضي

احبك .. احبك .. احبك
 بعيوني والا بقلبي 
والا بروحي والا بعقلي 
والا حياتي والا مشاعري 
والا بعمري اللي جاي



بكلمه والا بهمسه والا بنظره 
والا بلمسه انا لو حبي قليل لسه 
علمني احب ازاي

انا بعشق كل ما فيك 
وبغير من النسمه عليك
كل الحب دا كله 
مش راضي ولا مكفيك

احبك .. احبك .. احبك
بعيوني والا بقلبي 
والا بروحي والا بعقلي 
والا حياتي والا مشاعري 
والا بعمري اللي جاي

بكلمه والا بهمسه والا بنظره 
والا بلمسه انا لو حبي قليل لسه 
علمني احب ازاي

حبيبي وانت عارف 
وبعينك انت شايف
بحبك كتير والحب 
واصل منتهى
قدامي في كل يومي 
ومعايا في عز نومي
وغرامك عندي بالعالم 
دا كله بالحياه

جاي تسألني .. يا حتة مني
لسه بحبك .. ايوه بحبك
انا بعشق كل ما فيك 
وبغير من النسمه عليك
كل الحب دا كله 
مش راضي ولا مكفيك

احبك .. احبك .. احبك
بعيوني والا بقلبي 
والا بروحي والا بعقلي 
والا حياتي والا مشاعري 
والا بعمري اللي جاي

بكلمه والا بهمسه والا بنظره 
والا بلمسه انا لو حبي قليل لسه 
علمني احب ازاي

اه يا ناري .. اه يا ويلي 
نهاري .. زي ليلي
مش عارفة يوم افكر 
غير في حبك وبهواك
مش عايشة .. غير عشانك 
مش عاشقة .. غير حنانك
مش عايزة من الزمان 
غير اني بس اعيش معاك

جاي بتسألني .. يا حتة مني
لسه بحبك .. ايوه بحبك
انا بعشق كل ما فيك 
وبغير من النسمه عليك
كل الحب دا كله 
مش راضي ولا مكفيك

احبك .. احبك .. احبك
بعيوني والا بقلبي 
والا بروحي والا بعقلي 
والا حياتي والا مشاعري 
والا بعمري اللي جاي

بكلمه والا بهمسه والا بنظره 
والا بلمسه انا لو حبي قليل لسه 
علمني احب ازاي


كلمات: مصطفى كامل
الحان: حسين محمود

Share this

شاركشارك